بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام کلام : ای کاش میثم تمار شوم در حفاظت ز امیرم ، دارم بزنید .

این شروع قصه ی تازه ای است و ما تازه سرگردانیم در دیار بیدارها ... و بیداری بهانه ای برای نوشتن از دردها و آرمان ها

و می نویسم به عشق بیدارترین مرد دنیا . فتوکلت علی الله

یادم نرود باید بیدارترین باشم
در معرکه تزویر، هشیارترین باشم
در کشمکش دوران، مقدادعلی پیمان
در قحطی میثم‌ها، تمارترین باشم
هم پنجره مهرم، هم پنجره رحمت
امروز ولی باید دیوارترین باشم
یک سو علم مارق، یک سو کتل قاسط
در فتنه پرچم‌ها، عمارترین باشم
هفتادو دو ملت نه، هفتادو دو پیغمبر
اسلام محمد را معیارترین باشم
در ظهر عطش معذور، غفلت زده مجبور
امروز که مختارم، مختارترین باشم
گفت و نشنیدم من، رفت و نرسیدم من
امروز که می‌خواند، انصارترین باشم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

باز هم دستهای پشت پرده .

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۹ ب.ظ
گزارش یک واقعه

مکان : مجلس شورای اسلامی

زمان : ۱۶ مهر ماه 91

در مجلس .پس از کلی کشمکش و امضا کردن و پس گرفتن آقای کامران نماینده مردم اصفهان در جایگاه اولین سخنران منتقد و شروع کننده استیضاح وزیر ورزش قرار می گیرد که ناگهان از جایگاه رییس مجلس بانگ بر می آید که همین الان به یک نفر الهام شده و ایشان امضایشان را پس گرفته فلذا استیضاح ملغی گردیده است.

این چندمین بار است که یک وزیر تا پای استیضاح به مجلس می آید اما با لطایف الهیلی از آن جان سالم به در می برد که این آخری به قولدکتر کامرانآخرین مدلش بود(مدل الهامی )و در بدو استیضاح . البته دوستان فرموده اند مسائل مهمتری از آن هست که قابل بررسی باشد و به قول دکتر پس چرای برای آن مسائل پیش قدم نمی شوند ؟! روزی که 3 هزار میلیارد اختلاس شد ،خاوری متهم اصلی فرار کرد  وزیر در مجلس در حال استیضاح با کمک امدادی لاریجانی با یک عذرخواهی کوچک به کار خود ادامه داد .وقتی در بیمه اختلاس شد از کسی سوال نشد .وقتی قیمت سکه سر به فلک گذاشت از کسی سوال نشد ! وقتی قیمت دلار به بیش از 4 هزار تومان رسید کسی زیر سوال نرفت ! پس دوستاننماینده نماتا کی منتظر می ماند و عمل می کنند ؟ وزیر ورزش که در ماه های قبل از المپیک بسیار فعال بوده و رییس چند فدراسیون را برکنار می کند که تا پای تعلیق پیش رفتیم و ریییس فدراسیون کشتی را هم در اوج موفقیت کنار می گذارد و در پشت موفقیت های فردی محمد بنا در المپیک پنهان می شود !منتظر چه اتفاقی هستند جز این عملکرد افتضاح فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون های تیمی تا وزیر ورزش را استیضاح کنند ؟ پس چرا اگر مسائل اقتصادی مهمتر است کلامی و قدمی برای بهبود اوضاع بر نمی دارید ؟آقای لاریجانیتا کی ما باید شاهد کدخدامنشی مصلحتی شما در مجلس باشیم تا زمانی که دلتان می خواهد دولت را خوار وخفیف کنید و زمانی که نمی خواهید از استیضاح وزرا جلوگیری کنید ؟ یک نماینده مگر فکر،استدلال و منطق ندارد که در دقیقه 90 یاد پس گرفتن امضایش می افتد. اینها مگر غیر از این است که دلیل غیر عادی داشته باشد ؟ آقای لاریجانی لطفا سریعتر اذهان عمومی را روشن کنید و از دکتر کامران نیز خواهشمندم هرچه سریعتر نام پس گیرندگان امضای استیضاح را منتشر کنند تا روشن شود چه کسانی ملت را در چند دقیقه به بازی می گیرند ؟ آیا اینان همان هایی نیستند کهحقوق مادام العمر نمایندگانرا تصویب  کردند و یا بهوقف دانشگاه آزادرای دادند ؟

این پایان قصه نیست ....

م.بیدار             


,
۹۱/۰۷/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی