بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام کلام : ای کاش میثم تمار شوم در حفاظت ز امیرم ، دارم بزنید .

این شروع قصه ی تازه ای است و ما تازه سرگردانیم در دیار بیدارها ... و بیداری بهانه ای برای نوشتن از دردها و آرمان ها

و می نویسم به عشق بیدارترین مرد دنیا . فتوکلت علی الله

یادم نرود باید بیدارترین باشم
در معرکه تزویر، هشیارترین باشم
در کشمکش دوران، مقدادعلی پیمان
در قحطی میثم‌ها، تمارترین باشم
هم پنجره مهرم، هم پنجره رحمت
امروز ولی باید دیوارترین باشم
یک سو علم مارق، یک سو کتل قاسط
در فتنه پرچم‌ها، عمارترین باشم
هفتادو دو ملت نه، هفتادو دو پیغمبر
اسلام محمد را معیارترین باشم
در ظهر عطش معذور، غفلت زده مجبور
امروز که مختارم، مختارترین باشم
گفت و نشنیدم من، رفت و نرسیدم من
امروز که می‌خواند، انصارترین باشم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

ولایتمداری از سخن تا عمل !

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۲۶ ب.ظ

چند دقیقه ای پس از سخنرانی رهبر انقلاب پیرامون وحدت سران سه قوه ،نامه این سران ولایت مدرا حمایت و تبعیت از رهبری منتشر می شود و یکی یکی خطابه می روند و اظهار ندامت می کنند .همه چیز  ختم به خیر می شود .

این داستان ادامه پیدا می کند تا زمانی که ریاست جمهوری در جلسه استیضاح وزیر کار حضور پیدا می کنند و ریاست جمهور و مجلس عزیزمان اوج ولایتداری در حفظ وحدت را نشان می دهند و از خجالت هم در می آیند آن هم با اتهامات سنگین علیه یکدیگر و نزدیکانشان به طوری که قوه قضاییه سریعا وقت را غنیمت شمرده و پیگیری می کند .

اما نکته اینجاست: آقایان احمدی نژاد و لاریجانی دعوای شخصی شما مکان مناسبتری از تریبون مجلس که توسط رسانه های جهانی رصد می شود نداشت ؟آیا شما نبودید که نامه دفاع و تبعیت از ولایت نوشتید ؟ آیا شما حامی جان بر کف ولایت نبودید ؟ پس چرا پس از این همه تذکر و اشاره مجددا اقدام به موضع گیری علنی و طرح اختلافات می کنید ؟ آیا منظور خاصی دارید که در این شرایط حساس و روزهای منتهی به انتخابات برخی مسائل رو مطرح می کنید که غالبا هم نه پیگیری می کنید و نه می شود ؟ رهبری ندای این عمار در فتنه سر می دهد و شما سبب ساز داستان دیگری می شوید که به ضرر مملکت و مردم می شود .اگر حرف حقی دارید شجاعانه بزنید و تا انتها پای مسائل آن بایستید . تا کی رهبری هزینه اشتباهات مجلس و دولت را بدهند ؟ تا کی ایشان را به دخالت به خاطر عدم قدرت تصمیم گیری نمایندگان و دولت متهم کنند ؟ آقایان اگر مردم صحبت نمی کنند دلیلش شما نیستید دلیلش حفظ انقلاب و نظام است .آقایان مردم بیدارتر از  توجه به این بازی های دم  انتخاباتند شما عقب نمانید و الا شاید مانند خیلی از ریزش های انقلاب از صحنه کنار بروید و محو شوید .

و اما هم اکنون زمان لبیک یا خامنه ای، در جواب این عمار ؟ ایشان است .کجایند مردان بی ادعا ؟ و الان وقت توجه به سخنان ایشان است خطاب به شما :

مردم ایران با این بصیرت، با این عزم راسخ، با این ایستادگى‌اى که در این راه روشن خود نشان دادند و ان‌شاءاللّه همیشه این را دنبال خواهند کرد، خواهد توانست نه فقط ملت ایران را، ان‌شاءاللّه امت اسلامى را به اوج قله‌ى افتخار برسانند. راهش این است که این بصیرت را حفظ کنیم؛ راهش این است که اتحاد خودمان را حفظ کنیم؛راهش ایناست که مسئولین کشور مصالح کشور را حفظ کنند. این بداخلاقى‌هایى که دیده مى‌شود دربرخى از عرصه‌ها و صحنه‌ها از بعضى از مسئولین کشور - که من حالا در آینده خواهمپرداخت به این بداخلاقى‌ها ان‌شاءاللّه؛ با مردم حرف خواهم زد - این بداخلاقى‌ها رابگذارند کنار. ملت یک دل است، مصمم است، فعال است.اگر اختلاف نظرى هم در مسائل گوناگون در میان ملت وجود داشته باشد، در مقابل دشمن، در مقابل استکبار، در مقابل کسانى که کمر به ریشه‌کنى این ملت و این نظام بسته‌اند، همه‌ى مسئولین و آحاد ملت با هم هم‌دستند؛ هیچ اختلافى در این جهت بین آحاد ملت وجود ندارد.

این پایان قصه نیست ...


,,,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی