بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام کلام : ای کاش میثم تمار شوم در حفاظت ز امیرم ، دارم بزنید .

این شروع قصه ی تازه ای است و ما تازه سرگردانیم در دیار بیدارها ... و بیداری بهانه ای برای نوشتن از دردها و آرمان ها

و می نویسم به عشق بیدارترین مرد دنیا . فتوکلت علی الله

یادم نرود باید بیدارترین باشم
در معرکه تزویر، هشیارترین باشم
در کشمکش دوران، مقدادعلی پیمان
در قحطی میثم‌ها، تمارترین باشم
هم پنجره مهرم، هم پنجره رحمت
امروز ولی باید دیوارترین باشم
یک سو علم مارق، یک سو کتل قاسط
در فتنه پرچم‌ها، عمارترین باشم
هفتادو دو ملت نه، هفتادو دو پیغمبر
اسلام محمد را معیارترین باشم
در ظهر عطش معذور، غفلت زده مجبور
امروز که مختارم، مختارترین باشم
گفت و نشنیدم من، رفت و نرسیدم من
امروز که می‌خواند، انصارترین باشم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

آقایان، الان موقع لبیک یا خامنه ای است .

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ

                           مجلس و دولت 

در پی سخنان اخیر رهبر انقلاب و توصیه های ریزبینانه ایشان که حاوی نکات مهم و حرف های ناگفته چند وقت اخیر بود درس های عبرتی نهفته است که جای تامل بسیار دارد .

اقدامات دور از بصیرت و حاوی هوای نفس برخی نمایندگان مجلس: طرح استیضاح بی مورد چند وزیر در روز های پایانی دولت ،طرح سوال از رییس جمهور و ... که همه اینها نشانگر عدم تفکر و بصیر در برخی نمایندگان ما را بیداد می کند و نکته جالب اینجاست که آقایان در نطق هایشان می فرمایند این  مصوبه نظر رهبری هست یا نیست. اما دریغ از اندکی توجه و حاصل این داستان می شود دامن زدن به فرضیه گزاف دیکتاتوری که نمایندگان در همه کارها از رهبری اجازه می گیرند و اصلا استقلال ندارند در حالی که بر همگان اثبات شده که اینگونه نیست .آقایان نماینده آیا شما از رهبری نظر می گیرید و دانشگاه آزاد را وقف می کنید و یا از رهبری دستور داشتید که طرح حقوق مادام العمر را تصویب کنید ؟حاشا و کلا .چرا مردم را ساده و بی خرد فرض می کنید و به این شائبه دامن می زنید. شما اگر ولایت مدارید نیاز به گفتن نیست در عمل ثابت کنید تا به شائبه ها و فشار بر رهبری دامن نزنید .چه کسانی بودند که استیضاح وزیر ورزش را در عرض چند ثانیه لغو کردند و حالا یکی از وزیران خوب دولت را در حساس ترین ایام استیضاح می کنند ؟

اختلافات بین سران سه قوه اصلا به نفع مملکت نیست و دور از تقوا است.آن جایی که حضرت آقا سه بار اشاره می کنند تقوا تقوا تقوا و صبر نشان دهنده  کم کاری برخی مسئولان ارشد نظام در این موارد است چه رییس جمهور باشد چه رییس مجلس و چه قوه قضاییه .آقایان مردم بیدارند لذا مجددا بعد از سخنان رهبری فورا پیام ندهید و دم از ولایت بزنید .ولایت مداری یکی از عملی ترین نکات دین و نظام ماست در عمل ثابت کنید نه با سخنوری در پشت تریبون ها و با ادبیات مشخص که همیشه تکرار می شود.آقایان به آغوش ملتی بازگردید که در بدترین شرایط هم پشت نظام اسلامی  و ولایت فقیه هستند و تا آخرین قطره خون می دهند .هنوز چند روزی از نمونه آن نمی گذرد .22 بهمن همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند بصیرت فوق العاده این مردم را نشان داد .از مردم عقب نمانیم !

واما الان موقع لبیک یا خامنه ای است با حفظ اتحاد ،عمل به وظیفه و بصیرت روز افزون که ما جوانان بیدار آماده ایم ،محکم واستوار تا در صورت نیاز حماسه شهدایمان را تکرار کنیم .

 این پایان قصه نیست ...

لینک مطلب در وب سایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی