بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام کلام : ای کاش میثم تمار شوم در حفاظت ز امیرم ، دارم بزنید .

این شروع قصه ی تازه ای است و ما تازه سرگردانیم در دیار بیدارها ... و بیداری بهانه ای برای نوشتن از دردها و آرمان ها

و می نویسم به عشق بیدارترین مرد دنیا . فتوکلت علی الله

یادم نرود باید بیدارترین باشم
در معرکه تزویر، هشیارترین باشم
در کشمکش دوران، مقدادعلی پیمان
در قحطی میثم‌ها، تمارترین باشم
هم پنجره مهرم، هم پنجره رحمت
امروز ولی باید دیوارترین باشم
یک سو علم مارق، یک سو کتل قاسط
در فتنه پرچم‌ها، عمارترین باشم
هفتادو دو ملت نه، هفتادو دو پیغمبر
اسلام محمد را معیارترین باشم
در ظهر عطش معذور، غفلت زده مجبور
امروز که مختارم، مختارترین باشم
گفت و نشنیدم من، رفت و نرسیدم من
امروز که می‌خواند، انصارترین باشم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

گذر از الفاظ تا رسیدن به عمل

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 مردم ایران سلام 

مردم کوچه و بازار ،  امت حزب الله ، رفقای سیاسی ، دانشجویان بیدار،،رفقای حزب و حزب بازی و دوستانی که شاید رای نمی دهیدسلام

لطفا دیگربه اشخاص، به الفاظ، به اشعار،به ایده های شخصی،به ابتکارات بدون پشتوانه عملی رای ندهید.

دیگر فضای خوب بودن و تنها خوب بودن گذشته دیگر فضای کارهای جهادی غیر کارشناسی و بی برنامه گذشته ،دیگر رای به لفاظی دادن گذشته .برخی رفقا می گویند فلانی وبه شدت دفاع می کنند و افتخار می کنند که فردا فلانی رییس جمهور شد ما از قبل گفتیم .رفقا بیدار باشیددیگر رای دادن به آرمان های خیالی ، گذشته .دیگر زمانتکرار لفظ نظر رهبریرو ایشونه گذشته همون طوری که آقا بارها فرمودند و چند روز پیش تاکید کردند این حرف زده نشه . رفقا کشور ما  امروز نیاز ضروری به برنامه محوری وعمل به قانون ،شایسته سالاری واقعی نه انتخاب رفقای شایسته دارد .کشور ما نیاز بهتحول بنیادیندر خیلی مسائل مثل اقتصاد ،آموزش و پرورش و آموزش عالی داره که ریشه دیگر موارد است که خودمان می بینیم کارخانه های تولید دانشجو  را که از چین هم جلو زدیم و دانشجو سرخونه تولید می کنیم. اگر بخواهیم مقایسه کنیم خیلی از دوستان کاندیدا  که شعارهای مشابه اقای احمدی نژاد رو مطرح می کنند در بسیاری از این موارد به گرد پای او هم نمی رسند چه ظاهری و با ریا ،چه واقعی و عملی مثلمردمی بودن، ساده زیستی و یا کار جهادی کردنو ... که امروز می بینیم . یکی میگه گفتمان انقلاب اسلامی ،یکی میگه تدبیر وتقوا ،یکی میگه سیاست خارجی و اقتصاد ،یکی میگه دولت ضد تورم . آیا در پشت برخی این الفاظ فکر وبرنامه ای هم هست ؟ آقایان بیدار باشید ما نمی خواهیم دولت های گذشته را شبیه سازی کنیم در شمایل انسانی دیگر ما  فقط دنبال فقط برطرف کردن نقاط ضعف دولت های گذشته نیستیم.حرف جدیدچه دارید ؟ راهکار مشخص و عملی آقایان برای این انتقاد ها که  به روند 30 ساله انقلاب می کنند و دلسوزی ها که می کنند چیست ؟ ما در بین 8 کاندید فقط یکی دو نفر رو تا امروز دیدیمبرنامه مکتوب و مدونمنتشر کنه . نکند بقیه دوستان برنامشون شفاهییه و حفظن !

و داستان مهم تر از آن عدم توجه به شایعات و حرف های پراکنده است که فلانی دیگر رییس جمهوره و به همین دلیل به او رای میدیم و اما  خودمان را مسئول می کنیم در قبال 4 و یا 8 سال مسئولیت کشورمان و حتی آینده میهنمان . پس خواهشا با بررسی دقیق صحبت ها و برنامه ها رای بدهیم تا مثل امروزی نادمینی را نبینیم که روزی حامیان پیش مرگ رییس جمهور فعلی آقای احمدی نژاد بودند و همان ها اکنون شمشیر از رو کشیده اند و تخریب می کنند نه این دولت را بلکه روند 30 ساله را !

پس لطفا به کسی رای بدهید که آینده ایران با عزت را بسازد نه اینکه در طیف،دسته و قبیله ما جای بگیرد . رای به شایسته ترینبدهیم حتی اگر مخالف ما بود .

               

 

این پایان قصه نیست ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی