بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

ما تا آخر ایستاده، بیداریم

بیدارها

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام کلام : ای کاش میثم تمار شوم در حفاظت ز امیرم ، دارم بزنید .

این شروع قصه ی تازه ای است و ما تازه سرگردانیم در دیار بیدارها ... و بیداری بهانه ای برای نوشتن از دردها و آرمان ها

و می نویسم به عشق بیدارترین مرد دنیا . فتوکلت علی الله

یادم نرود باید بیدارترین باشم
در معرکه تزویر، هشیارترین باشم
در کشمکش دوران، مقدادعلی پیمان
در قحطی میثم‌ها، تمارترین باشم
هم پنجره مهرم، هم پنجره رحمت
امروز ولی باید دیوارترین باشم
یک سو علم مارق، یک سو کتل قاسط
در فتنه پرچم‌ها، عمارترین باشم
هفتادو دو ملت نه، هفتادو دو پیغمبر
اسلام محمد را معیارترین باشم
در ظهر عطش معذور، غفلت زده مجبور
امروز که مختارم، مختارترین باشم
گفت و نشنیدم من، رفت و نرسیدم من
امروز که می‌خواند، انصارترین باشم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

حالا وقت این حرفا نیست . دعوای من و دل

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

الان که وقت روضه نیست 

 اما دلتنگ سینه زنی و  روضه هام 

الان که وقت این حرفا نیست 

امادلتنگ حال وهوای  هیئتم 

و مجنون مناجات های شب های بی پایان هیئت

دوست دارم بزم زیبای حسینو ، رویای سیمای حسینو ، حتی الان که وقت این حرفا نیست.

دلتنگ شبای محرمم نمیدونم چرا؟ 

الان که وقت غم وماتم نیست .

دوباره دلتنگ حال وهوای حرمم .

الان که وقت سفر نیست

چه می شود که شوم کبوتر حرمش ؟

الان که وقت رفتن نیست

اما همین الان که وقت رفتن نیست خواهانم که بروم 

بگذار پر بکشم سویش الان و  این روزها که وقت ما همیشه تنگ است و زندگی مان تکرار مکررات 

دوباره توی این دلم غصه داره

بزن بریم به کربلا بی قراره

دوباره دلم امشب شکسته

کربلا که نمی توان رفت 

اما به قول رضا هلالی با روضه های حسین نفس تازه می کنیم وقتی هوای شهر نفسگیر می شود .

پس  می ایستم روبروی پنجره اتاق دست بر سینه ،آرام می گویم صلی الله علیک یا اباعبدالله  و  برمی گردم  رو به مرکز ایران خراسان می گویم السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ، السلطان یا ابالحسن  .

السلام علیک یا صاحب الزمان (اللهم عجل لولیک الفرج)

 و آرام پر می کشم به سمت حرم امام رضا که مسیر کربلا رفتن حتما از اونجا شروع میشه  .


آقای من، دنیای من ، اللهم اجعل محیای محیای من ، 

من برای تو گریه می کنم ،تو برای من،  سامون بده ، لیلای من یک خبری به مجنون بده،  من که مردم کربلاتو به من نشون بده ، 

وذکری از قدیم :  بین همه ی عشقای دنیا عشق است اباالفضل  .

 این تیکه آخر نوای پرشور حاج عبدالرضا هلالی و جواد مقدم  در جمعه اخیر بود که در سومین همایش مدافعان حرم  ما رو برد به فضای سالهای 82-83 دوران عشق سینه زنی ، اوایل  آشنایی با حاج عبدالرضا هلالی،  رضا هلالی خودمان  و اوایل تریپ مذهبی ورداشتن و رفتن تو سیر وسلوک و عرفان خالص اونم فقط با نواهای رضا هلالی و لاغیر که اصلا انگار غیر این نمی شد و  ما رو پر میداد به کجا خدا می دونه . یاد آن روزها بخیر  تنها دغدغه مان حل مسائل شیرین ریاضی 1  و  کارهای فرهنگی مدرسه بود  و ... 

 

و این پایان قصه زیارت نیست ...

 

دانلود مداحی حاج عبدارضا هلالی و جواد مقدم در مدافعان حرم

 


,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی